tiistai 4. huhtikuuta 2017

Palasia

Heippa kaikille. Ihana ilta... Aurinko laskee pikkuhiljaa tonne saunan taa. Kyllä pistää mielen keväiseksi. 
Mä olen pöyhinyt noita ihania pikkutilkkusia vaan edelleen. Niissä on jotain semmosta taiteellisuutta mikä hivelee mun ajatusnystyröitä. Heittelin lattialle tuosta laatikosta muutamia suiroja ja lähdin mallaamaan niitä yhteen. Kovin kaikki aina tahtoo sitä mustaa kangasta joka paikkaan... no otin mä nyt sieltä vähän mustaakin tilkkua, mutta kyllä ne värit on se mikä tähän aikaan vuodesta vie mennessään. Nyt olis hyvä hetki koota yks pikkunen festarikassi kokeeksi. 


Tässä ensimäiset yhdistetyt suirot. Värit ei näy kyllä kuvassa kunnolla...


Sitten näihin sitä mustaa ja lisää kirjavaa. 


Pikkunen tilkku löytyi tätä ihanaa turkoosipohjaista ruusukangasta <3 niin kaunis kuosi. Valitettavasti tässäkin kuvassa värit ihan hukassa. Siitä tuli jokatapauksessa pieni koristeneliö kassin kylkeen.


Punainen pitsiliina sai jakautua kahtia, ja toinen puolikas tuli pisteltyä ruusuneliön viereen. 


Kassiin vetoketju, on peräisin vanhasta paidasta. Tässä siis tuplalukko, mikä on aika kivan näköinen tuossa kassin suulla.


Vuorikankaaksi sävyihin sopiva kukkakangas. Tein sisäosaan myös pikkutaskun, niin pysyy pikku hilpetööritkin aisoissa :-) 


Ja siinä valmiina. Olkahihnat on mustaa lakanakangasta. Kyllä pikkusilpputilkuistakin saa koottua monenmoista kivaa :-) 

Sellasta pikku nypräämistä tähän väliin... kiva kun kävit lukasemassa. Aurinkoista viikkoa kaikille <3

-Johanna-

2 kommenttia:

  1. Innolla ain ootan et mitä kivaa oot keksinyt. En nyttenkään pettynyt :D Ihanan kassin oot kasannut. Mulla menis tos suunittelus puol päivää. Kevään jatkoa sinne :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos Katja :-) mä oon tosi huono suunnittelemaan... sitä vaan tekee...ja sit huomaa että ois kannattanu vähän suunnitella :-D

    VastaaPoista