perjantai 14. heinäkuuta 2017

Lomailun loppu

Hei vaan, kyllä täällä hengissä ollaan :-D 
Erinäistä lomailua tullut vietettyä ja nyt olis se hetki kun tarttis saada jotain aikaseksikin... koulutehtäviä odottaa ihan sivukaupalla ja muitakin töitä ihan riittämiin... jos nyt kumminkin jotain pientä kivaa ennen niitä aherrusia :-) 


Kattokaas ku mä oon saanut tämmösiä "holkkeja"...vai millä nimellä he nyt kulkeekaan. Nämä on purettu vanhasta infrapunalampusta. Aika kauniita mun mielestä. Näistä jotain koruajatusta virittelemään.

Mun oma suosikki kaikissa korujutuissa on kaikki erilaiset ketjut. Ensimäiseen holkkikoruun kokosinkin kaikkia erilaisia ketjunpätkiä joita on kertynyt varastoon. 


Näihin lisäilin pieniä avaimia. Nekin on ihan mun suurimpia suosikkeja, jotenkin symbolisia... avaimet uusiin mahdollisuuksiin...tai jotain :-) 


Tuo keskimäinen isompi avain on vanhasta lipastosta, muut ovat ihan kauppatavaraa. 

Toiseen holkkiin tuli myös vähän ketjua ja vanhoista korviksista purettuja osia...




...noin


Yläosaan memory-vaijeria.

Tässä sitten valmiit:



Näin... kyllä mä sit tykkään kun romuista saa nyppiä uutta kasaan <3 uniikkeja ja ihan kauniita näistäkin tuli. 

Jaahas, josko sit seuraavaksi siirtyis taas tonkimaan noita kangasvaraston antimia ja hakemaan sieltä inspiksiä...ai niin ne koulutehtävät... no... kattellaan :-D 

Aurinkoista heinäkuuta kaikille <3

-Johanna-

2 kommenttia: